reklama

Letný večer pri tajchu

Teplo ohňa mi na čele robí príjemné vrásky, všetko, čo robím, je pre teba, je z lásky. Tmavý les nám ponúka svoju nežnosť, zahalený tajomstvom očakáva našu vľúdnosť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Teplo ohňa mi na čele robí príjemné vrásky,

všetko, čo robím, je pre teba, je z lásky.

Tmavý les nám ponúka svoju nežnosť,

zahalený tajomstvom očakáva našu vľúdnosť.

Nedozernosť oblohy,

pre mňa totálny chaos usporiadania hviezd,

opar, čo zľahka vznáša sa nad jazerom,

večer strávený s tebou a neznámym susedom,

robí tento kúsok sveta

v tomto momente jedným z najkrajších miest.

Ostrie vreckového noža sa tupí sálajúcim krásnom,

naše hlavy sú preplnené nekonečným prázdnom,

naše telá sú vyživované červeným vínom,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

naše bytie je na chvíľu v stave inom.

Som v priamom kontakte s tekutým božstvom,

obklopený vodou, obklopený množstvom.

Svetlo tvojej baterky zvýrazňuje krásy,

hladinu – hranicu vzduchu a vodnej masy.

Oheň odčarúva, akoby zázrakom

kvapky vody na mojom tele,

prikladáme poleno za polenom

a on neúnavne hreje...

No večer končí a noc sa začína,

tvoja duša ma silne objíma,

urobme krásno ešte krajším,

urobme ho jedine našim!...

2.1.2013

Daniel Kéry

Daniel Kéry

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rodák zo Zvolena žijúci v Brne, kde vyštudoval hru na gitare. Pracuje ako učiteľ a aktívne sa venuje hraniu v rôznych zoskupeniach či sólovo. Neodmysliteľnou súčasťou jeho života sú okrem hudby ďalšie druhy umenia, knihy, cestovanie a príroda. Zoznam autorových rubrík:  Knižný seriál na pokračovaniePoéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu